Nak Pergi...Tapi !

 
  Petang sekali lagi...ape khabar semua nye?aku sihat..alhamdulilah..hope kau orang pon macam tu jugak yekk..ini entri yang pertama aku untuk hari nie..cube tengok tajuk entri aku hari nie...agaknye aku nak pergi mane kan??sebenar nye macam nie aku teringin pergi concert 2PM..aku rase semua chocolate da tagu dalam group kpop aku paling2 minat dengan 2PM..ermm..dia orang akan buat konsert nye bulan depan..nak pergi tapi..tiket tak beli lagi..makna nye memang taklah aku pergi..betul tak??aku tak pergi..aku memang nak sangat pergi nak jumpa dengan si pengarang jantung choc fuza..hehehe..siapa lagi kalau tak Hwang Chansung....eeeeee...kan best kalau dapat pergi...pergghhhh...memang tak terkata kalau dapat pergi kot..

  Tak ape lah lain kali aku boleh jumpa" TUNANG" aku uh..'sejak bila nie' ?suke2 lakkan.. berangan je  ...tak ade arr..buah hati je..Chansung...hope dapat jumpa lagi..datang lagi sini taw..~ heeehehehhehe~ini lah entri terleh berangan untuk tengok konsert 2PM...

  Cukup la entri untuk hari nie yer..sebelum itu aku nak kongsikan pic BUAH HATI aku...


Sarangheyo , Chansung..hahaha~ baru nak mula belajar bahasa koren..
Salam Sayang Untuk Semua

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...