Ha! Kan Da Kena...

 
   Selamat Malam semua..entri aku yang pertama malam ini lambat sikit..ape khabar semua nye?sihat ke semua nye..alhamdulilah aku sihat dari semalam..tak sihat langsungkan..tapi hari ini aku ok dah..hari ini dengan semalam banyak jugak segmen yang aku join..alhamdulilah blog aku dapat sambutan..syukur la..kite teruskan dengan tujuan aku buat entri nie..sebenarnya entri ini bukan untuk kutuk orang tapi saja aku nakbagi peringatan pada orang tuh..aku rase tak perlu nak mention siapa orang nye..die merupakan blogger jugakk..kira rapat dengan aku..tapi tuh dulu..sekarang ini tidak sama sekali..

   Sebenarnya macam ini..die pernah kutuk aku sebab minat K-Pop...itu lah kutuk lagi kan..ini da kena dengan batang hidung sendiri..jawab arr..sekarang ini sampai kat blog sendiri pon da pasang lagu korea yekk..bg aku gelak sikit..hahahaahahhaa...Dulu cakapaku macam2..macam inila..macam tuh laa..siap tanye ade faedah ke?itu yang masih terdengar dekat telinga aku sampai sekarang o..kesan yang sangat mendalam kot..time tu aku sabar je..aku memang da doakan da..ko pon akan kena jugak nanti..tgk sekarang ini..tak payah la nak angkuh sangat dengan diri ko uh..sedar dulu sebelum cakap..cover sebelum cakap...tengok cepat da balik kat die..itu baru sikit..belum lagi yang besar punye..ini baru sikit aw..cukupla luahan aku malam ini..untuk entri pertama hari ini...jumpa entri yang kedua pulak yekk...

Salam Sayang Untuk Semua.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...