Selamat Hari Lahir Ayah ! !

 
  Selamat Malm semuanye..ermmm..rindu nye kat semua follower..hehehe..hari mcam mana semua..sihat tak?aku alhamdulilah sihat..tuhan da kurnia kan aku kesihatan yang sempurana..alhamdulilah...oke kite teruskan pada entri malam nie..hari merupakan berstday ayah aku yang ke 52..ermmm..da tua da ayah aku..hishhh..aku nie...ape pon aku tak buat ape2 pon untuk ayah aku..hehehhe..sorry ayah..bajet tak cukup la tahun nie..hhehehe..kak ingt surpirse untuk ayah cukup bulan..ehhehee..nanti kan nye..
MY Ayahh..


    Ini la my ayah..hehhehe..hendsome tak..sebelum end kan entri nie..aku nak baga ucapan sikit..
                                   Selamat Hari Lahir Ayah...
  • Semoga ayah panjang umur....
  • Dimurahkan rezeki dan jage kesihatan selalu..
  • Ayahhhhh.............. I LOVE U SO MUCHHH.....
    Nantikan entri lepas nie,..ape yang terjadi siang tadi..hehehehe...
                           Salam Sayang Untuk Semua.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...