Tak Ape..Terlambat Sikit jee !

 
  Selamat Malam Semua nye..heheehhe~nie entri aku yang kedua hari nie..entah kenapa rajin sangat aku nak menaip hari nie..idea untuk kongsikan macam2 pulak hari nie..nak tahu hari nie baru terfikir untuk beli majalah EPOP...hishhh..aku nie baru nak terfikir hari nie..da nak masuk tengah bulan aku baru terfikir..hishh fuza..fuza..fuza...ermmm..baru la aku dapat information yang baru pasal kpop nie...heeehe~bagi yang tak tahu uh..meh aku kongsikan cover majalah nie..cover depan nye..FT Island..untuk cover belakang T-ARA...so jom tengok...

  Aku boleh dikatakan memang minat denagn FT Island..bukan je 2PM je aku minat..banyak lagi group kpop nie..hehehehe~..macam2 ade dalam nye..dalamnye..aku pon belum habis baca lagi..selain itu,ape yang mampu untuk kongsikan ade pasal Kim Hyun Joong bekas group SS501..atau digelar 'PUTERA 4D'..ini gelaran die...macam2 lagi..kalau nak baca kena la beli yekk..aku saja je kongsi kan nye..orang kata nak tambah entri...
Ini FT Island..


   Untuk kali nie dalam group FT Island aku minat nie..leader die orang...JUNG YONG HWA..leader dia orang nie..comeii + cute kott..Suka sangat2..Ini BUAH HATI aku yang kedua...hehehehe~..banyak2..meh aku kongsikan picture nye..

Ala..Takade picture yg cute arr..tp still cute jugakk..
   Begini la aku...ermmm..macam2 la kan...hishhh..fuza...fuza...untuk yang tak minat langsung bab kpop nie...sorry la yekk..aku just nak kongsi bagi yang minat...aku mitak maaf sekali lagi yer..Cukupla entri mlam nie...
Salam Sayang Untuk Semua....



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...