Asyik Tak Jadi Je....

 
   Selamat Petang semua..chocolateku..sihat ke hari ini??hope semua nye sihat la yek..semalam aku tak ade post ape2 pon..tentang kehidupan aku semalam...oke aku nak cerita pasal hari ini punyer..sebenarnye macam nie..ikutkan hati ini memang nak keluar..konon nye la nak keluar awal..alih2 sepupu aku boleh pulak bangun lambat..aku kalau da keluar mana boleh kejap je..mesti nak lame..kalau boleh nak sampai malam..walaupun tak ade ape2..hahhaha~ selagi tak dapat ape yg aku nak..itu la aku..kalau nak kenal arr..so hari memang tak jadi nak keluar..sebenarnye nak keluar dalam 11 lebih..tengok jam da pukul 10..pergghhhh....naik angin arr aku..tengok sepupu sedap je tido..memang menganuk arr aku...aku kalau da jadi macam nie..ape lagi mood pon tak ade arr..terus terbatal niat aku nak pergi shopping dengan tengok wayang...pergghhhh...

   Sebab kedua aku tak keluar hari ini..aku kena masak kan untuk family aku nie..disebabkan my ibu tengah demam..aku lah kena ganti kan tempat die..untuk masak ..pandai la aku masak sikit2..setakat lauk ayam masak satay uh..memang kacang bagi aku arr..aku da biase masak macam uh..bagi aku simple sangat dan senang pulaktuh...hehhehe ~ itu la kisah aku yang tak dapat nak shopping hari ini..ahhahahaaa...~ ~ gelak untuk diri sendiri....

   Cukupla untuk entri pertama aku hari ini..nantikan entri kedua lepas nie...sabar yekkk ~  tengok entri kali kedua nie macam mane...hahahahah~
Salam Sayang Untuk Semua....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...