Sehingga Menitiskan Air Mataku...

 
   Selamat malam semuanye..ini entri choc yang berapa ekk.. boleh lupa pulakkan..hishh..tak silap nie yang ke3..tak kisah lah kali keberapa entri nie..heehehe~yang penting entri ini..siapa yang buat choc meleleh air mata nie..memang dahsyat kan orang nie..hehhee~ aku tetap happy bila ape yang pendam akan keluar melalui air mata choc ..semuanye rasa lega sangat bila choc dah mula mengalirkan air mata..kan choc cakap mula nye macam nie..choc terbaca dekat shoutmix fuza..namanye pengirim nye..perlu ke tahu..tak payah arr..lepastu choc terus click..keluar blog nie.. Pilihan Hati...mula2 baca tuh rasa macam nak gelak pon ade..makin lame entri nie makin menyusuk hati choc dengan tak sengaja nye air mata mula menitis sikit demi sikit..choc nagis sebab choc bayangkan orang tersayang tulis macam tuh ..perghhh...memang tak lah..mesti nagis...ahhh..malas nk fikir hal nie..ape thanks yekk pada blogger niee..berjaya jatuh kan air mata dengan entri jiwang anda..

   Bukan setakat entri tuje..choc nagis bila baca novel tadii..pergghhh..tiba2 je hati sebak dan terus menagis ...feeling betul choc baca...nasib baik adik choc tak nampak..kalau tak..hishhh..tak tahu nak cakap ape..hehehe~ choc tetaplega bila sebak yang choc tanggung tadi da hilang sikit..hhhuhuu~choc akan cuba secepat mungkin untuk habis kan baca novel uh..nantikan nye..choc nak buat ulasan..serta pendapat chco sendiri..heeehe~bagus la kalau ade yang sudi tunggu entri choc pasal novel yang choc baca..thanksss...

   Cukup lah entri untuk malam nie yekk..nantikan entri yang lagi menarik dari choc..Insyallah...
Salam Sayang Untuk Semua...

2 comments:

  1. fuza emo=toucinx2..hihi
    kesiannye die..

    ReplyDelete
  2. @chibidie yamada

    nk buat macm mne awk..
    thanks sbb cian kan sy..

    heheehe~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...