Berangan Je Lebih !

 
  Selamat malam semua..heehehe~hari ini entri terlambat lapulak..disebabkan ketandusan idea untuk menulis hari ini ..Baru tadi terfikir nak tulis ape..ermmm..sebelum teruskan entri ini..aku nak tanye semua nye sihat ker?aku harap semuanye sihat la yekk..choc pon sihat jugak..alhamdulilah...ermmm..kenape lah choc dua tiga hari ini asyik nak berangan je..choc asyik beranagan pasal korea..entah kenape arr..tiba2 je..first aku berangan nak pergi sana..aku memang nak sangat pergi..tapi tak tahu bilakan..itu yang pertama..yela dulu ikutkan Paris merupakan destinasi yg kedua aku nk pergi..tp skrg da lain da...hehehehe~itu masa dulu arr..tapi sekarang ini..korea destinasi aku yang kedua...hahahha~  nak pergi jugak..itu tentang yang pertama..sebab ape aku duk berangan..

  Yang kedua nye..aku nak bercinta dengan mamat korea..pergghhh..tak tahan aku nie..ade hati jugak rupa nye..dulu mane ade aku minat mamat korea nie..tapi sekarang da mula da...ahhahahaha~terbekkk larr citarasa aku nie..itu la aku sekarang nie..ala ape salah nye kalau da jodoh nk buat macam mane kan..
mane la tahu..berangan2 jadi lak kenyataan..hhaaha~..lepas ini aku tak berangan sangat la lepas nie..cukupla hari niee..sweett nye kalau dapat bercinta macam mane dalam cerita PASTA uh..memang takade sape yang tahu hati aku..hanya tuhan je la yang tahu...hati aku masa tu..

  Ini la entri berangan aku hari nie..bila aku fikir balik nak gelak je besar2..hahahahahha~terbekk arrr aku nie..sampai macam uh pulak...heiii..fuza2...cukupla untuk hari nie yekk..
Salam Sayang Untuk Semua...

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...