Ape Nak Buat ??

 
   Selamat petang semua nye..sihat ke semua nye..hope semua nye sihat la yekk..aku macam biase sihat la..alhamdulilah..dan hari ini aku masih hidup lagi..oke semalam entri pasal aku berangan nak bercinta kan..tapi untuk entri hari ini..aku nak menyatakan yang aku cukup bengang dengan sesorang ini..cukup sabar aku dengan die hari ini..ape nak buat bukan nye die tahu yang aku bengang dengan die pon..tak guna pon kalau cakap dengan die...cukupla cerita pasal si die ini..mungkin ini kali terakhir aku cerita pasaldie dalam blog aku ini..lepas ini da malasnak memikir untuk contect die..da la malas aku nak duk cerita hal ini je...

  Yang kedua nye..aku tak tahu nak buat ape petang ini..selalu petang pukul 5..mesti aku akan offline ..tapi untuk petang ini..tak tahu ape yang aku nak buat..ernmmmm..nak lepak kat luar rumah..memang da selalu lepak dekat luar tu...ermm..entah la..ape la aku nie..fikirkan lah...ikutkan hari ini memang tak ade entri yang best..aku pon tak ade cerita or pendapat ubtuk dikongsikan bersama chocolate...maaf la yekk..

  Jumpa lepas nie..entri yang kedua untuk hari ini...ade cerita yang nak aku kongsikan..pasal kehidupan seharian aku di rumah hari..perbezaan berlaku untuk hari ini je...nantikan nyee..
Salam Sayang Untuk Semua...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...