Terkenang Kan ...

 
  Selamat petang semua...ape khabar agknye hari nie??ermmm..hope semuanye sihat la yekk..sebenarnye entri untuk kali nie..aku just nak kongsikan hal aju terkenang orang yang dah lama pergi jauh...lepas solat malam semalam aku terus menitis air mata...disebabkan aku terkenang kan orang nie...adakah ex aku..ohhh..tidak sama sekali...hehehe~entah kenape tiba-tiba aku rindu dekat die nie..ermm..tak ape aku akan terus terang denagn kau orang..aku rindu kan seseorang yang selalu memberi dorongan kepada aku setiap kali exam..beliau merupakan guru muzik aku dekat sekolah menengahdari aku from 2 sampai la aku form5..beliau da lame tinggalkan aku..die dah pergi jauh.huhuhuhu~ aku sayang die ..die boleh dikatakan macam ayah aku jugak la..sentiasa bagi dorongan ketika aku mula bermain muzik..sampai hal pelajaran pon..arwah sentiasa sokong aku dari belakang...kadang2 itu boleh lagi bergurau masa buat latihan okestra..sebak hati aku bila terima berita yang arwah ada sakit..pasal sakit arwah aku tak berapa tahu sangat arr..tapi terlalu banyak kenagan arwah..terlalu banyak kenagan manis aku dengan arwah..

  Ohh..yee..sebelum itu..mesti ramai tak tahu kisah silam aku..masa zaman sekolah dulu..hehhehe~aku sebenarnye merupakan musicion untuk okestra sekolah..aku akan wakil sekolah ,daerah ,dan negeri untuk buat persembahan atau pertandingan...nak tahu aku main alat muzik ape..dah tentu la violin..hehehhe~ hebat tak..tak lah hebat mana pon..terlalu banyak kenagan dalam okestra..ape yang best nye..bila koin..memang best..bukan setakat boleh pergi jauh2..perghhh..memang syok la..kita berbalik pada kenagan aku dengan arwah cikgu nie..arwah selalu buat aku tersenyum dengan lawaknye..kadang2 kalau da penat uh..memang arr aku akan muka masam..hehehe~..aku siapa tak kenal kan..hehehehe~arwah selalu bagi dorangan untuk aku dan geng okestra buat yang terbaikk..walaupun aku jarang cakap dengan arwah..tapi aku rasa rapat sangat2..aku takut nak tegir arwah sebenarnye..sebab muka arwah nampak garang sangat2..ermm..aku sendiri tak berani nak tegur..alih2..arwah tegur aku..arwah akan tanya macam dengan exam aku..kadang2 hal okestra pon selalu tanye..selagi aku tak tergelak..die akan buat aku tergelak jugak..ermmm..tapi aku rasa arwah masih ade lagi..padahal da pergi jauh da...da pergi menghadap Illahi...

   Banyak sangat kenagan yang tercipta dengan arwah..ermm..aku rindu sangat2..mudah-mudahan arwah akn dicucuri rahmat..aku akan sentiasa kenang di hati dan minda aku nie..walaupun arwah dah tinggal kan aku dah lame..cukup lah luahan aku untuk hari..kita yang masih hidup kena teruskan hidup nie..betul tak?aku akan sentiasa bacakan surah yassin untuk arwah..supaya arwah tak jengah aku dalam mimpi..aku kena sentiase ingt untuk sedekah kan al-fatihah..Insyallah semua nye akan aku ambil untuk jadi pengajaran..Ingat la fuzaaa...
  
  Cukuplah entri petang ini..aku pon tak boleh nak online lama2 sangat..sekarang kena jimat kan masa untuk online...Insyallah jumpa lagi malam nie...
Salam Sayang Untuk Semua...




2 comments:

  1. don't sad sad.. yang dah pergi tu..
    kita doakan je la kesejahteraan arwah di alam sana...
    nice blog ...

    ReplyDelete
  2. @shakina

    thanks ats advice...ituls kite mampu doakan arwah je..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...