Sejak Bila ?

 
    Selamat Tengahari semua nye,..da lunch ke semuanye..kalau da bagus..alhamdulilah...ohhh..ye lupa pulak nak tanya sihat ke semua chocolate fuza..hehhee ~..kalau sihat..alhamdulilah yer...aku macam biase lah batuk aku semakin teruk..baru nak mula berjinak batuk...hheehehehe~aktiviti hari ini duduk dekat umah je..memandangkan aku tak sihat duduk diam2kt rumah je la..menu makan tengahari ini..mee kari..sedap2...tapi takade selera nak makan arr..sebab tekak sakit sangat2..hhuhuhuuhu...rase macam nak tercabut tekak ni..
   Ape pun kite teruskan dengan entri hari ini..Sejak bila aku da minat dengan lagu KOREA ini...hehehe~sebab siapa aku suka sangat dengan KOREA ini..hishhhh...ermmm..nak tahu aku mula minat masa bulan 7 tahun ini lagi aku da mula berjinak untuk tengok cerita korea..mula2 tu memang arr tengok semuanye handsome2 kan dan cute2..so aku pon teruskan untuk tengok cerita korea uh..tak silap aku ade cerita kan pada semua follower..first cerita yg aku minat sangat...CINDERELLA MAN...pergghhh..memang bestt la cite uh..walaupun da lame cerita uh..tapi aku tetap layor je..mula2 cerita..lepas uh..lagu pulak...first lagu yg aku dengar lagu yang aku pasang pada blog ini... I' ll Be Backk_2PM...ini la lagu yang mula menambat hati aku untuk terus dengar lagu koren yang lain...dan lepas uh aku mula dengar lagu dekat Astro Hitz_K-POP..bukan setakat channel uh je MTV Asia pon aku redah jugakk...JK HITZ....pergggghhh...dari situ la mulanye...
   Bukan setakat kat TV je..dekat majalah pon aku beli gakk..EPOP..hehehe~..lepas tuh dekat internet ade laman web korea...sekarang ini semua serba sebi,gosip dekat korea aku dah tahu..hehehe~sepupu aku minat jugak..tapi dulu aku hanya tercengang bila dia orang cerita bab korea..masa tuh jangan cakapla aku cukup benci kot dengan korea ini..so sekarang ini aku da minat..sepupu aku pon kalah dengan aku..nak tahu sebab ape..?sebab semua bende aku da tahu...hahhaha~tahniah fuza...ehhhh..cakap sendiri pulak....ape yang paling penting aku mmg minat,...

  Nak tahu takaku minat group korea yang mane ..dah tentu arr.2PM...hhehehhe~mmg minat sangat...dalam group uh jugak aku minat dekat ini..Hwang Chansung...inila die..yg aku tulis kt blog aku "Love Si Chocolate"..die arr buah hati aku ini..hehhehe~perasan jep...bukan setakat 2PM..FT Island , CN Blue,Big Bang,Super  Junior,Teen Top,banyak lagi arr...yg aku taw sekarang ini...
Ini 2pm..lagu hands up..ikutkan nak pasang lagu nie..tapi tak ade pulak..huhuhu...
Ini group ke2 yg aku minat..

   Cukup la entri untuk tengahari ini...nanti sambung lagi yer...kepada yang tak minat korea uh..fuza mintak maaf yekkk...
Salam Sayang Untuk Semua...

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...