Geram Nya !

 
    Salam 1Malaysia semua..ermmm...ini entri aku yang kedua untuk petang hari ini..hehehehe..gembira mmg gembira..aku geram giler dengan Mr. N701 aku ini..hishhhh..ape nak jadi ini..tadi aku tetiba tergerak hati nak check skrin telefon aku ni..tengah duk check2 uh..tetiba tengok2 je skrin aku da calar o..mmg tak arr aku tak ngamuk..mmg aku ngamuk ler..hehehehehee...sape tak ngamuk..da susah nak betul kan skrin uh..da la baru keluar dari kedai kan..kedai lain pon belum jual lagi hp aku nie..pergghhhh...macam mane nie..die calar tak la teruk sangat..tapi sayang kot..Mr.N701 uh..nak pasang cover pon tak pasang lagi bulan depan baru boleh pasang..lame kott..hissshhhh..asal nie...kesian Mr.N701 aku...tolong larr aku nie..tension nie..
hah..skrin aku nie..aku sayang kau Mr.N701..
Ini aku punyerr..Sayang sangat...
    Rasa nak menangis nie..tolong arr...ermmmm...sedih2 sangat..ape nak buat nie...nak ngis nie...tinggal dulu semua nye..ini entri aku...yg sedihh...
Sedih nyeee..uwaaaa...
                              Salam Sayang Untuk Semua...


6 comments:

  1. sabar ek... nasib baik calar jew... kalau hilang camne?

    ReplyDelete
  2. sabo je la ~..jgn ckp mcm uh..huhuhu

    ReplyDelete
  3. salam BW
    mekasih coz kongsi yer

    knp lak jadi cmntu..fuh..syg tu..knp x jaga elok2..kena apa jd cmtu..p ltk c.screen cpt2..6t calar lg karang

    ReplyDelete
  4. tuh arr txk perasaan ..tgk2 ja da calar..huhuhu..insyallah ujung bln letan c.screen ..heheheh ~..

    ReplyDelete
  5. alamak!!!
    jelesnya dia da ada smartphone nih!!!
    >.<

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...