Akan Ku Pendam...

  Selamat malam semua..malam nie mode aku tak berapa nak okey sangat..aku still sebak ape yang berlaku baru kejap tadi..ikutkan aku memang tak nak cerita..tapi hati tengah berbuku disebabkan hal yang sangat2 kecik..ermmm...sebenarnye macam nie..sebab dan punca nie bermula dengan minat aku terhadap kpop..ala perkara nie remeh je sebenarnye..disebabkan bende uh je..dah nak kecoh..semua nie punca adk aku nie..tahu tak..sape tak bengang ..cube cakap..bnde hal yg sgt remeh la..siap nak ngadu dekat my ibu sekali..eleh..hal kecik arr..itu yang aku bengang sekarang...

  Lepas da kena bebelaku buat tak tahu je..sampai aku tak boleh nak beli majalah epop..kejap2..salah ehh..kalau sekadar nak membaca je..isi masa lapang aku nie..perghhh..aku tetap akan beli epop uh..sekrang nie semuanye terserah pada aku la..aku paling tak boleh nak terima adik aku nie..perrhhgghhh..kuat sangat ngadu die uh..siapla die dengan aku lepas nie..rahsia die ade dalam poket aku nie...jaga kau..nie amaran aku..ingat2 la..

  Aku akan still dengan kpop aku nie..ape orang nak cakap..cakaplaa..aku da tak kisah..disebabkan perkara macam nie..aku boleh berjujurai air mata aww..Salah ke kalau nak minat kpop nie..semua yang aku semua nye..mesti salah....aku tak paham la..semuanye nak halang...huhuhuu~..tak akan...

  Cukuplaaa..entri yang menyakitkan hati aku nie..dan membuatkan aku sebak sangat2..semuanye serba tak kena...dahhhh laaa..mode tak ade untuk mlam nie...sorry...
Salam Sayang Untuk Semua...

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...