Aku Tak Pernah Kenal Kau Dan Kau Tak Pernah Kenal Aku !

 
   Selamat petang Semua nye..hehehe..sihat ka?aku  hari puase untk hari yang terakhir..hehehe..lps nie da habis da hutang aku dengan allah..alhamdulilah...cube tengok  tajuk entri aku uh..mendalan tak agak2 kau orang..heehhee..terpulang la nk cakap mendalam ke tidak ke...ade sesuatu yang berlaku dalam kehidupan aku nie..hishhh..aku sendiri tak boleh nak cerita sangat hal nie..sekarang ni aku dalam proses nak hapus kan die dalam hidup aku nie..hehehee...sebab tu la aku cakap..aku tak pernah kenal die..dan aku nak die anggap yang tak pernah kan kenal aku selama nie..aku cukup mengenali die nie..nak kata kite orang baru kenal..tak la lame sangat kan..mybe jarang contact je..huhuhu..da la lepas aku tak akan contact die lagi..cukup arr..untuk selame nie kite pernah kenal..n untuk pengetahuan followerku..siapa die tak penting oke..yang penting sekarang nie..aku mengaku aku tak pernah kenal die pon...

   Ikutkan hati aku nie memang da lame nak tulis entri pasal aku tempoh hidup aku nie..huhuhu..cuma belum cukup sesuai untuk aku tulisnye..hehhehe..sekarang nie la masa nye..aku tak boleh nak tulis details sangat hal nie..aku cerita mana yang patut semuanye tahu..hehehe..sorry.. nie je yang mampu aku kongsi kan...untuk petang nie...so sekarang nie aku kena sentiase bermotivasikan diri aku nie..aku tak akan ingat siapa die...dan aku tak nak die ganggu hidup aku lagi...
Lupakan die fuza..sabo la yekk ~
    Walaupun entri petang nie sangat2 membosankan kau orang..sorry ehh..hehehhee...nantikan entri malam nie..Besok aku rayeee...yeahhhh  ! !..heheheheh
                          Salam Sayang Untuk Semua.....

7 comments:

  1. Take care darling jangan stress2! :D

    ReplyDelete
  2. thankss dear..dgn kata2 semngt uh...

    ReplyDelete
  3. salam BW
    mekasih coz kongsi yer (^_^)

    buang jer jauh2 bersama kenangan..jangan pandang belakang lagi..moga2 smasa pndg dpn dan ketemu dgn yang baru..lebih baik..lebih sesuai utk awk :)

    ReplyDelete
  4. ermmm..diharapkan mcm itu la..amin..hope dpt lg baikk...

    ReplyDelete
  5. ermmm..diharapkan mcm itu la..amin..hope dpt lg baikk...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...