Again And Again...

 
  Selamat petang semuanye..ape khabar??semlam aku tak sempat nak tulis entri..hehhehe..sebab penat sangat la..sorry guys..nak tahu ape yang aku buat semalam....aku pergi mana lagi..pergi shopping..nak beli semua barang aku nak bawa pergi sana.. ade lagi suku..aku tak sempat nak beli..sikit je lagi..ermm..bulan depan tinggal nak beli makan je..untuk bawak ke sana..alhamdulilah semlam jugak aku pergi beli sabun baju and semuanye la..yang penting bagi aku...rasa tak sabr pon ade jugak nak pergi..ermm..yelaa..mane tak nye da berbulan2 aku nie duduk kat umah tak buat ape2 pon..aku redha nak buat macam mana da nak masuk lambatkan..ermmm...

   Semalam jugak aku pergi mintak cover hp aku uh..kat kedai yang aku p beli..nasib baik la die kenal aku..then lepas uh aku kenA bagi resit yang aku beli hari uh..kalau takmesti tak dapat kan..aku mintak cover and cover skrin sekali..hari uh kan aku mengugut sebab skrin aku calar sikit je..bila da pasang cover skrin uh..terus ok je..hahhahahaa~lepas nie tak payah nak risau bila skrin calar..yang penting jaga elok2..jangan bagi jatuh sudahh...memang patut aku buat sekarang kan..bila da pergi poly sape pulak yang nka pergi mintak nye..aku pergi sana kena jugak tinggal Mr.N701  nie...uhhh..rindu kot..hp aku terpaksa disimpan dahulu..untuk beberapa bulan...huhuhu~agak sedih la jugakk...bila aku sendiri untuk ambik keputusan bawak hp lama ku..ermmm...dah  sendiri yang buat keputusan ..dah sendiri yang menyesal...hahhhahaa~tak ape ..kejap je..lebih dah nak habis sem 1 baru boleh ambik..hahahahahaa~

   Itula kisah aku untuk semalam ..ape yang aku buat sampai tak sempat nak updates blog nie..hehe..penat tu memang penat la jugakkk..cari macam2 semlam..huhuhu~nantika entri aku lepas nie...
Salam Sayang Untuk Semua....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...