Curi Shampoo..Penjara 21 Hari...

 
  Selamat Mlam semuanye..ini entri aku yang ketiga hari nie...hehehee~ tak ade ape yang aku nak kongsikan nye...cube tengok entri uh ..sebenar nye berita nie da lama..berita ini semalm puyer..saja aku nie nak buat ulasan balik.. kalau yang da tahu tu bagus arr..aku ucapkan syabas..sebab ambik tahu..oke ..curi shampoo pon boleh kena penjara aw..ala shampooyang dicuri uh pon berharga RM60..berapa pon tetap kena hukum jugak..bayangkan lah..tetap dah dicop sebagai pesalah..ermmm...dah pon dijatuh kan hukuman yang setimpal dengan kesalahan die..itu la dunia..hidup nie ade undang2..ingat uh..

  Aku teruskan dengan cerita yang patut aku nak luah kan..orang yang curi shampoo pon da kena hukuman ini kan orang yang da buat kesalahan mencuri banyak kali..belum lagi kena hukuman yang sepatut nye..aku tetap kena sabar jugak...antara kesalahan nye..curi telefon , barang kemas , duit yang tak terkira..entah berapa ratus die ambik..ermm...ape la hukuman yang paling2 sesuai...agak2 nye kan..ermm..biarlah..semua nye Allah s.w.t. yang balas..aku hanya mampu untuk tengok balasan ape yang diberikan Allah..kite tunggu dan lihat..ade mata kite tengok je..ade telinga dengar je...betul tak??

  Ini la entri aku mlam nie..ehhehehehe~..hanya nak kongsikan sesuatu yang aku tahu berserta hasrat hati aku niee..cukupla yekk..Insyallah kita jumpa lagi besok..Take care semua...Chocolate....
Salam Sayang Untuk Semua.....

4 comments:

  1. Hukum dunia xleh buat main, hukum Allah pun lg2 xleh buat main...Bersbr jew lah ye....^.^

    ReplyDelete
  2. @♥Lady Ainaa♥

    thankss..kena serah kan pd allah s.w.t...dan kena bnyk bersabo je la..

    ReplyDelete
  3. Biar ALLAH membalasnya..

    p/s: trima kasih yer sudi wish ^__^

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...