Dah Bagi Kira Untung La Tu....

 
   Malam sekali lagi aku ucapkan...hehehhe...ini entri kedua aku untuk malam ini..kali ini aku nak cerita pasal aku lepas gaduh hari dengan adik aku..aku gaduh tak la gaduh yang sangat dahsyat..ahhahahaa..gaduh lawan mulut je..cakap la bahasa yang sangt2 kasar..punca gaduh nye..pasal die nak pinjam telefon aku..nak tahu nak pinjam buat ape..nak dengar lagu kata nye..yang aku menyerapnye die bukan tahu nak charge nye..buat aku bengang arr..kang tak pasal hp aku rosak sebab die..kalau aku tak bagi je mula la nak mengukit nye..macam2 die cakap2..aku memang tetap sabar..die nak cakap ape ..cakap arr..aku tetap buat tak tahu je..kire untung la kan aku nak bagi pinjam kat die..die nak ape lagi kan..cukup larr..bersyukur la sikit kan..untung die dapat kak macam aku..untong sangat taw..ape yang die nak aku bagi je..

   Ape pon aku tetap tak ade mood nak cakap dengan adik aku malam ini..selagi dia tak mintak maaf dengan aku..aku tak akan cakap dengan die lagi..tuh je..senang nak bagi die sedar sikit..biarla die...aku da lame sabar dengan ape yang die buat kat aku..sape tak bengang hp aku ..adik aku je yang guna nye..habis aku nie..tak payah..mane boleh kan...baik aku tak payah ade hp kan..itu la kisah aku hari ini yekk..

   Cukupla entri hari ini untuk semua chocolate fuza..gudnite semua nye...tunggu entri besok yang sangt2 best..nanti kan yekk...
Salam Sayang Untuk Semua...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...