Tak Ade Ape Nak Cite !

 
  Selamat Mlam semua nye..ehhehehee~ hari nie entri aku lambat sikit..ape khabar semua nye??hope semuanye sihat je..sebenarnye tak ade ape yang aku nak cerita kan hari nie..cume hari nie aku membalas dendam tidur je..entah asal ngatuk sangat..ermm..aku da lame tak tido petang..ermm..itu yang bedal tido uh..itu la aku hari nie..eheheheehehe~lepas tu hari aku kena teman kan nenek aku pergi ambik duit..ermm..memang bertambah la ngatuk dimata nie..ahahaha~lagi aku da kena bangun pagi..sebab kena pergi jogging lak uh..ermm..kali ini betul2 kena marah kalau tak pergi jogging..pergggjhhh..kalau tak kena lah tadah telinga nie..dengor my ibu membebel..siapa tahan beb..hahahaha~kena pergi jugak..n ikhlas kan hati la jugak...begitu la kehidupan seharian aku..

  Cukupla entri kali nie..nantikan entri fuza yang best2 kali nie..fuza ingt nak buat sambungan cite terkenang kan uh..ingt tak entri hari uh..cuba ingat balik..Terkenang Kan...inila yang fuza nak cadangkan untuk sambung..tunggu taw...
Salam Sayang Untuk Semua...

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...